.the longer your hide your feelings for someone, the harder your fall for that individual.

Friday, 11 August 2017

Serum Honey Skincare





24K SERUM GOLD HONEY

Mahu kulit muka kelihatan cerah, lembap dan tegang? Gunalah Produk 24K Serum gold 24K HONEY SKINCARE dirumus khas dengan teknologi nano daripada 99.9% hablur emas, kolagen, aloe vera, vitamin A, C dan E. Ia membantu mengembalikan keseimbangan pH pada sel kulit.

Kandungan: 10ml

Khasiat 24K SERUM GOLD HONEY SKINCARE

Membantu mengembalikan keseimbangan pH pada sel kulit.
Membantu membekal nutrisi kepada sel kulit
Mengecilkan liang pori
Menghaluskan kulit yang bertindak sebagai penyegar, pelembap, penegang dan pencerah
Mengurangkan lingkaran gelap dan garis Halus
10ml Rm28.00

www.wasap.my//60187844325
















Friday, 28 July 2017

Set trial Honey Skin Care










HONEY SKINCARE TRIAL SET 5in1

ialah produk yang dicipta dan dihasilkan
 untuk menyelesaikan masalah kulit.
Kecantikan wajah muka menjadi lebih
cantik, berseri seri dan licin membuatkan si pemakai kelihatan menawan
dan membuatkan orang lain tertarik melihatnya. Produk ni membantu
merawat kulit wajah kusam,kulit wajah tak sekata,bintik hitam,kulit wajah penuh dengan kesan parut jerawat dan sebagainya.

FUNGSI PRODUK
-Menghalus dan menggebukan kulit daripada biasa.
-Merawat kulit berjeragat
-Meeawat kulit berjerawat
-Memperbaiki, menegang dan menganjalkan kulit
-Mengatasi kulit kusam dan berkedut
-Mengatasi kulit berminyak
-Mengembalikan keremajaan kulit
-Memperbaiki tisu & sel bawah kulit
-Melindungi kulit dari sinaran UV
-Anti kedutan yang sangat hebat
-Mengembalikan keremajaan kulit

Pm/whatsapss 0187844325
Rm79.90



Monday, 17 April 2017

Tips Kurus











بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

TIPS KURUS
Turun 5Kg Sebulan Tanpa Perlu Berlapar.

1 Detox Pagi

Bermula jam 6 pagi setelah bangun pagi semasa nak solat subuh tu minum dahulu segelas air kosong, ini adalah kaedah detox semulajadi
 Jika anda ada masalah susah nak buang air besar ini merupakan salah satu langkah yang boleh menyelesaikan masalah penghadaman
Air liur awal pagi mengandungi bakteria baik yang akan bertindak di dalam membantu detox kan toksin dalam badan kita.

2.Detox Sebelum Sarapan

Sebelum sarapan ambil segelas air suam masukkan 1 inci halia yang diketuk , rendamkan selama 2-5 minit , selepas itu masukkan dalam rendaman halia tadi perahan lemon ataupun limau nipis serta satu sudu madu. Amalkan setiap pagi sebelum sarapan. Ini membantu memberikan tenaga secara pantas dan juga dapat menyekat selera makan.

Nafsu makan sarapan orang malaysia ini kalau bukan nasi lemak ditambah lak dengan ayam goreng ataupun sotong pedas memang tak sah kan ? Kalau anda nak tahu sebenarnya kita boleh nak ambil nasi lemak sebagai sarapan tetapi dengan cara yang lebih sihat , sebagai contoh nasi tu ambil 1 genggam sahaja dan kurangkan sambal dan minta lebih sayur dengan makcik penjual, kan nasi lemak juga.

Sarapan yang lebih baik adalah mengamalkan makan oat yang penuh dengan serat.
Caranya mudah sahaja ambil segenggam oat dicampur dengan susu rendah lemak serta 3 biji kurma dibuang bijinya , nak lagi sedap tambah satu sudu yogurt asli rendah lemak serta 1 biji pisang. Kisarkan semua bahan ini dan terus aje minum

Selain itu cadangan sarapan lain adalah 2 keping roti wholemeal biasa letakkan sebiji telur rebus dan juga sayur-sayuran , kepit jadikan sebagai sandwich. Ini pun sedap.

4. Air Kosong

Air kosong di sarankan minum 6-8 gelas sehari ataupun 2 atau 3 liter sehari. Tapi kan ada yang cakap nanti ulang alik ke tandas lak asyik membuang. Itulah fungsi air kosong membuang toksin dalam badan

Nak minum air kosong ada perisa sedap tak ?meh ikut sini ambil 1 botol diisi dengan 2 liter air kosong dan letakkan hirisan lemon dalam 1/2 biji serta letak juga hirisan timun dalam 1/2 biji . Kenapa nak buat macam ni ?
Ini adalah salah satu cara detox yang mudah untuk membantu anda , air detox ini akan membantu yang ada masalah penghadaman. Amalkan tau air ni sehari sekurangnya 2 liter atau lebih.

Jangan lupa untuk ambil snek waktu pagi dalam jam 10pagi hingga jam 11pagi.
Jadikan kurma sebagai snek
Ambil dalam 2 atau 3 biji atau pun buah epal hijau dan betik. Anda boleh pilih buah-buahan segar untuk dijadikan snek. Makan buah dahulu sebelum menjamu selera waktu tengahari dan bukan makan buah selepas makan tengahari.

Begitu juga snek jam 3 petang hingga jam 4 petang, amalkan buah-buahan seperti tembikai atau buah epal hijau.

Wajib makan tengahari dan jangan sesekali tak nak makan kononnya nak diet. Itu tak betul
Menu makan tengahari sangat mudah jika suka sangat makan nasi
Ambil nasi segenggam , lauknya adalah ikan atau ayam yang dibakar, dikukus, panggang ataupun yang ber sup.Elakkan lauk pauk yang bersantan , goreng dan yang sewaktu dengannya. Selain itu lebihkan sayur sayuran hijau dan ulam-ulaman segar.

Setiap hari tukarlah lauk baru tak jemu, nak lagi mudah catat buat diari.Diari makanan yang di ambil kan mudah untuk dirujuk kembali nanti.

7.Menu Makan Malam.

Makan malam adalah wajib. Menu apa yang nak di ambil waktu malam ini.Ambil makan malam awal sebelum maghrib antara jam 6petang ke 8 malam. Jangan makan lewat malam, perut tu pun perlukan masa nak proses dan perut pun nak rehat juga macam kita

menu makan malam selalunya boleh buat sup ayam atau pun bihun sup tetapi bihun (adalah karbohidrat) jadi ambil 1 genggam sahaja dan lebihkan sayur dalam sup itu.Atau buat aje oat dengan susu dan kismis selesai masalah kemasalan itu.

Seperti detox pagi boleh juga amalkan detox halia yang saya jelaskan tadi. Boleh rujuk resepi dan cara buat di no 1 ya. Selain resepi detox halia anda juga boleh amalkan cuka epal dan madu. caranya campurkan 1 sudu cuka epal dan 1 sudu madu dengan perahan lemon ataupun limau nipis. Minum sebelum tidur dan cuka epal dan madu ini bagus juga untuk dapatkan tidur yang lebih lena

 9.Senaman.

Perlu ke senaman ini?Sangatlah perlu tapi bukanlah perlu senaman berat macam masuk gym 2 jam sehari. Apa yang boleh anda buat adalah lakukan sesuatu yang mudah dan anda suka.
Contohnya berjalan santai dalam 30 -45 minit
Jika yang duduk rumah apartment,naiklah tangga sehari 5-6 tingkat ok sudah jangan terlalu paksa diri , buat apa yang anda suka itu kata kuncinya.

Macam mana mudah ke diet cara ini?tak susah kan, tak perlu berlapar, tak perlu nak ikat perut , plan ini akan nampak dalam jangka panjang sebab sebenarnya anda merubah gaya hidup anda. Bila anda merubah gaya hidup dan gaya pemakanan dengan sendirinya anda akan menjadi lebih sihat In sha Allah.Yang penting adalah Usaha kan

P/S: Jika tulisan ini bermanfaat untuk anda sila LIKE dan SHARE dengan seramai mungkin kepada kenalan anda.

Tuesday, 7 March 2017

Treatment krim










Manfaat / Kelebihan / Honey Treatment Cream ✔ Formula krim rawatan & pemulihan utk percepat REGENERASI sel kulit baru.
✔ Memulih masalah PARUT HITAM & BERLUBANG.
✔ Masalah JERAGAT tebal & kulit SUNBURNED selesai.
✔ Berkesan mengatasi PORI-PORI besar & tersumbat.
✔ Mengeluar & membersihkan BLACKHEADS / WHITEHEADS.
✔ Menghaluskan KULIT KASAR.
✔ Menyembuh JERAWAT biasa & kronik akibat TOKSIK & perubahan HORMON.
✔ Kulit tidak lagi BERMINYAK, tiada IRITASI & tiada RASA PEDIH.
✔️Menghilang parut JERAGAT DAN JERAWAT
✔️Mengatasi masalah kulit rosak Akibat silap produk
💃Harga Rm20(7g) 💃Harga Rm38(15g)
#honeyskincare
 ☎️WHATSAPP KE 0187844325









Thursday, 9 February 2017

Honey Skincare






بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

BARU PAKAI 3  HARI KULIT DAH GLOWING PINKISH GITUEWW

✅JERAWAT SETTLE
✅MUKA BERMINYAK SETTLE
✅JERAGAT HILANG
✅MUKA CERAH & GLOWING  Memang Terbukti Berkesan Dear. Dah Banyak Sangat Testimoni Positif. Psst! Sekarang Tengah Ada Promosi Tau. Rugi Tak Grab. Meh Whatsapp
@ mobile

. Akak Explain Detail.
.
Apa Kata Pengguna Honey skincare?
.
➡ "Sejak guna Honey skincare muka akak jadi cerah, kawan opis semua tegur. Bangga kemain akak. Hehe."
.
➡ "Saya baru je guna seminggu, tapi dah nampak perbezaan. Muka jadi glowing pagi2."
.
➡ "Saya dah guna setahun skincare ni. Memang terbaik gila. Highly recommended uollss."
.
➡ "Bila tengok testimoni positif belaka, akak teruja sangat nak try. Alhamdulillah
.
Apa Tunggu Lagi Dear?
.
.
SET HONEY SKINCARE DIJAMIN
✔ Natural
✔ Lulus KKM
✔ Harga Berpaturan
✔ Servis Pantas & Dipercayai
#Viral
#Misiviral
#Honeyskincare
#Founderhoneyskincare

0187844325
0187844325
0187844325



Sunday, 8 January 2017

Honey SkinCare








بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


KULIT CERAH SEPANTAS 3 HARI..JERAWAT HILANG SEKELIP MATA
.
"Serius best guna HONEY VIT E ni..Habis semua parut hilang..Jerawat cepat sgt kecut..
HONEY VIT E dah buat sy jatuh cinta pandang pertama..Kulit sy makin cerah dan yg penting tak perlu mekap tebal lagi..
.
☞☞ WHATSAPP "HONEY VIT E dan hantar ke 0187844325
.
KENAPA HONEY VIT E NI HEBAT SGT??

✔ pencerahan
✔ Menghilangkan segala parut jerawat seawal 24 jam
✔ Merawat kulit yang rosak akibat pengelupasan
✔ Menghilangkan jeragat
✔ Menegangkan kulit wajah
✔ Menutup liang pori terbuka
✔ Melembapkan kulit wajah
✔ Mengurangkan minyak di wajah

Subhanallah ajaibnya peranan #honeyskincare 🙂🙂